Client service manager

Solliciteer nu

Client service manager

Om met de deur in huis te vallen: ja, we zoeken een (digitaal) schaap met vijf poten. Een planmatige én commerciële denker, met wat jaren ervaring bij een digitaal bureau. Een teamplayer en een zelfstarter. Je gaat voor je klanten door het vuur, maar vergeet ook de belangen van je team niet.

Kortom: we hebben onszelf opgezadeld met een mission impossible. Of toch niet?

Waarom zoeken we een Client service manager?

Al twee decennia ontwikkelen we digitale oplossingen voor organisaties in allerlei soorten en maten. Klanten zien ons als een betrouwbare partner, die vanuit een stevige technologische basis uitstekende online systemen bouwen. En daar zijn we trots op.

Op dit moment zijn we met bijna dertig man, verdeeld over een team sales & account en drie scrum teams die dagelijks fanatiek bezig zijn waarde voor klanten toe te voegen. De teamleads hebben allemaal een technische achtergrond. We zoeken nu een Client Service Manager die de teamleads ontzorgt door te focussen op de relatie met klanten, het maken en realiseren van jaarplannen zodat de relatie (én techstack) zich doorontwikkelt. 

Waar werkt SWIS naartoe?

Wij willen dé digitale partner zijn voor klanten in de breedste zin. Digitaal blijft groeien, in de wereld, voor ons als mensen en dus ook bij onze klanten. Niet alleen zijn er steeds meer digitale producten, ook bedrijfsprocessen worden steeds digitaler. Wij snappen dit, kennen de digitale mogelijkheden en willen klanten helpen om hier de beste keuzes in te maken. Daarom wil SWIS groeien, we hebben simpelweg meer mensen nodig om aan deze vraag en ambitie te kunnen voldoen. 

Wat ga je doen als Client service manager?

Ja, ook wij doen aan tafelvoetbal (wel met Slack integratie trouwens) en hebben een jaarlijks legendarisch teamuitje. Maar SWIS is meer dan dat. De ideale Client service manager houdt ervan om in de bureau-dynamiek structuur te scheppen voor klant en collega. De ene keer door een belletje te plegen naar een klant om te vragen hoe het gaat, de andere keer door een roadmap te schetsen met klant en scrum team om learnings en acties te filteren. En alles wat daartussen zit. Het allermooist vind je het ‘when a plan comes together’ en jij dit mag bezegelen met een getekende offerte of statement of work.

Een Client service manager heeft het volgende profiel:

  • Minimaal 2 jaar werkervaring bij een digitaal bureau

  • Goed in stakeholdermanagement en daar oprecht plezier in hebben

  • Gedreven om salesprocessen op te zetten binnen het team

  • Een nieuwsgierige adviseur met commercieel inzicht

  • Goede online kennis en ervaring met digitale projecten

  • HBO diploma

Wat hebben we je verder te bieden?

  • teams met digitale vakspecialisten 
  • projecten waar jouw impact onmisbaar is 
  • een informele, nuchtere en menselijke cultuur
  • een prima salaris
  • geen overwerkcultuur
  • jaarlijks budget voor training en/of conferenties (€ 1.000,- p/p/j)*
  • reiskostenvergoeding (we zitten trouwens op loopafstand van Leiden CS)
  • 28 vakantiedagen op fulltime basis (extra optie: twee uur per week tijd voor tijd opbouwen)
  • een verzorgde lunch (vrijdag snackdag!) en SWIS-borrels
  • natuurlijk: het legendarische jaarlijkse bedrijfsweekend
  • Last but not least: echt goede koffie

*incl. HR manager die ervoor zorgt dat je het daadwerkelijk besteed

Ben je er nog en wil je verder praten? Solliciteer dan snel!